What a daay!

Åh, jag är helt slut! Jag åkte hemifrån kvar över sju imorse och kom hem nu vid tjugo över sju på kvällen! Och jag som bara sov ca 3 timmar inatt också! Men jag måste säga att det faktiskt är otroligt skönt att både starta och avsluta dagen med träning, sen kommer man hem med ett gott samvete och en god söndagsmiddag! =) Imorgon ska jag börja lägga ut bilder och texter om de resor jag gjort hittills! Jag måste ju hinna klart med alla innan jag drar iväg på nästa ^^, (Om det nu blir av, hoppas!!)

Btw, Tokio Hotel-fans! Checka in det här:

http://www.showtimetickets.com/concerts/rock-pop/tokio-hotel.jsp

Tokio Hotel till Hovet 3 april 2009? Man vågar ju inte lita på det men det
är lite konstigt att en så pass stor hemsida skulle ha falska biljetter? :S

Jaja, nog om allt detta! Hur har eran dag varit? Dela med er!

Postat av: Cupkitty

Troligtvis kommer infon ifrån när 3 april 2009 låg inne som en "bugg" på Ticnet.se. När konserten iår blev inställd, lades det upp ett likadant datum 2009, som ticnet sedan tog bort ganska snabbt efter som det inte stämde. Ticnet är ju sveriges största biljettsida och flera utländska sidor tar son info därifrån, troligtvis något liknande som hänt showtimetickets, om du kollar på sidan ser du även att det står att det är 2st konserter efter varandra i Philadelphia . .

2008-10-13 @ 12:01:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0