Torsdag, todaay! =D

Godmorgon! Detta var ganska konstigt, jag ställde klockan på 10.45 men vaknar upp några minuter efter nio, helt klarvaken! Jaja, då har jag mer tid på mig innan jag drar mig! Anna tvingade mig att se på ett O.C-avsnitt igår vid halv ett (okej, jag ska inte säga att jag var svårövertalad, dealen var att hon skulle smälla en harkrank i mitt rum.. ^^,)

Nu har jag allt packat, ikväll flyger vi (ganska sent) från Stockholm och landar runt midnatt i Dublin! Gaah, jag är såå taggad och lycklig! Jag ÄLSKAR ju att resa (ganska lätt att lista ut när man tittar på alla resor jag har gjort) och nu får jag äntligen ta mig ut i världen igen! Senast jag reste var i mars till London, mars är ju aslänge sen! Nu ska jag slänga i mig lite frukost och gå igenom all packning, slänger upp ett inlägg till innan jag drar mig! ♥

Mikkan, Sofia och Cissi, precis gått av planet i Barcelona 2007!
 

Sofia och jag i Indien med skolan, januari 2008!
 

Girls just wanna have fun!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0