Hemma igen!

"Så himla skönt att shoppa i Farsta centrum, så lite folk där", in my face! Det var sjukt mycket folk och jag höll på att bli galen på att alla gick in i varandra! Jag fick i alla fall med mig ramar hem till mina nya bilder och så köpte jag även 2 klädesplagg men jag ska lämna tillbaka dom så därför visar jag ingen bild! Fick även med mig ett par legins hem, behövligt!

Nu ska jag få i mig lite mat innan jag drar till Fiskis på middag hos syrran med Josse, länge sen vi sågs nu så det ska bli kalas! Antar att vi har lite 4e adventsmys =)

Så himla synd att jag beställde fel storlek på bilderna (de var för små)
men jag beställde om dom nyss så de kommer väl om 1 vecka eller så!

 


 
  

Hörs igen innan jag drar ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0