13dag jul

Hellu! Jag vaknade upp idag och mådde faktiskt bättre, har ju åkt på en rejäl förkylning.. När jag vaknade imorse så trodde jag att jag hörde mamma och pappa säga "Jaa, och så är klockan 2 och Matilda sover.." Jag kände bara neeeeeeeeeeej inte sovit bort hela dagen igen, men den var bara 10 i 11 så jag måste hört fel ;P

Nu ska jag visa mamma Hamburg-bilderna, ska se om jag kanske slänger upp årsresumén för juli-augusti 2008 idag, annars kommer det imorgon! Åh, dom två månaderna var två riktigt bra månader på detta året, speciellt augusti då jag och Rebecka var i New York.. ♥ Jaja, ni får höra mer om det när jag lägger ut inlägget (eller så finns det ju alltid möjligheten att läsa om mina resor i kategorin "resor" till vänster)

Hörs senare! :* 

 

Postat av: Bnoni

Heey baby!!

stackare som e sjuk =(

åh idag har jag fått mkt gjort! gick till skatte kontoret å adressändra + skrev ut personnummer bevis + fixa att de skickar hem skattekortet, sen gick jag till posten å adressändra, sen till biblioteket å skrev ut CV å sist men inte minst gick jag till Nordea å öpnnade ett konto! =D

jätte skönt å få allt det gjort! jag söker en hel del jobb, å det känns bra, måste bara skriva lite fler CVn så jag kan gå runt mer till olika ställen.

hoppas allt går bra för dig oxå!

saknar dig massor å hoppas att vi kan ringas snart!

älskar dig massor söt!

pusskram!

2009-01-06 @ 16:50:40
Postat av: Tillan

Bnoni: Hej älskade! Jag tänkte på dig idag och undrade hur allt var, skönt att få höra att allt går bra! Men hur gåre med den där tjejen och Malin, har ni kommit överens om att hon oxå ska betala eller hur ser det ut? Stå på dig, hjärtat, jag håller på dig!



älskar dig mest! <3 Lycka till med allting:)<3

2009-01-06 @ 16:52:23
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0