Allvarliga sömnproblem!

Jag kan inte vända tillbaka dygnet, jag blir galen på det här! Jag gick och la mig klokan 2, vet ni när jag somnade? Lite efter 6 imorse!! Jag ligger bara och tittar upp i taket! Sen hade jag ställt klockan på 9.00 men jag vaknade ändå klockan 13.00, ingen aning om hur klockan slutade ringa! Någon som har något tips för jag börjar bli desperat! Jag vill börja kunna kunna somna vid 12 och gå upp vid 9-10 igen! x(

Idag då, jag har ÄNTLIGEN fått min lön så jag är inte pank längre! Imorgon ska jag shoppa massa smink och sånt som jag behöver. Jag måste även köpa present till Astrid och syrran för de fyller båda år i helgen! Jag skulle egentligen gjort detta idag men jag hinner inte nu för jag börjar jobba 16.00 och måste äta och duscha innan dess! Fan mig att jag måste sova bort dagarna, nu hinner jag inte träna idag heller!! I varje fall så kommer Nisse (syrrans pojkvän) förbi mitt jobb idag med New Moon också, LYCKA! Andra boken efter Twilight för er som inte vet..!

Nu ska jag äta frukost (SUCK, klockan är fem över halv tvåå)! Pussar! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0