And she's gone too!

Fanfanfaan, jag försov mig idag! Jag skulle ringt ett viktigt samtal mellan 9-10 men jag vaknar 12.30 x( Jag KAN inte vakna på morgonen! Hur fan ska jag kunna ta mig upp 8 imorgon för att hinna till jobbet då jag börjar kl 10.00?! Jag blir så trött på mig själv ibland, jaja jag läser igenom Twilight för fullt här, ååh vad romantisk den är!!

På tal om ingenting.. Herregud, känns som mina vänner drar iväg på sina äventyr en efter en, jag tittar bara på! Jag är den som sitter inne på resedagboken.se och läser om alla deras fantastiska resor, I want to go too!! Bonnie flyttade till Oslo i höstas, Johanna&Lovisa åkte till Australien i höstas (stannar ett halvår minst), Filip åkte till Asien i november (ett halvår) och idag åkte Sofia till Guate Mala där hon ska jobba på ett barnhem i 3½ månad och lära sig flytande spanska! Jag är så jäkla stolt över henne, att hon vågar! Make a difference, my friend!

Alla säger "yeay idag är det fredag", jag säger "jahapp, fredag.." då jag jobbar idag, lördag och söndag! ^^ Jaja det är pengar, speciellt på lördag och söndag då det är 100% OB, vs 207 kr/h! Ikväll tjänar jag över 700 kronor på 5 timmars jobbpass, soft det också!

Nu måste jag duscha innan jag drar till jobbet, ha en toppenfredag! ♥

Hittade den här bilden på Filip på hans resedagbok när
han är i Asien, jag tror han är i Laos nu! I miss you friend!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0