årsresumé mars-april 2008

Mars 2008

Mars var en riktig stressmånad för mig! Vi hade så otroligt mycket i skolan (mest om Indienprojektet, fyfan!!), jag planerade inför Italien-resan och var totalstressad över alla Tokio Hotel-konserter framför mig. Utöver det så tränade jag som en galning och jobbade ca 4 ggr/veckan för att ha råd med allt! Jag gjorde typ inget denna månad förutom träning, jobb och plugg! Inte förrän påsklovet i varje fall, då åkte jag ju till Italien!

 

Jag trodde jag hade alla dessa konserter framför mig,
egentligen hade jag bara en och det var Open Air i Paris!
 

Var ute med Emma på Irish pub! Haha full på toan!^^,
 

Fick reda på att Tokio hotel-konserterna i Italien var inställda!
 
 

Åkte till Italien med Malin i alla fall och vi hade sjukt kul, speciellt i Rom,
jag älskar verkligen Rom och vill tillbaka dit, lätt! Vi besökte Turin, Milano
och Rom under de fem dagarna vi var där, vi tågade runt! En jättekul resa!
 
 
 

Milano
 

Mot Rom!
 

I Rom!
 
 
 

Spanska trappan i Rom!
 
 

Vatikanstaten i Rom, underbaar!
 
 

Efter ca 2 dagar efter jag och Malin kommit hem så anlände Skåningarna
till Stockholm stad för att hälsa på oss! =) Det var Madde, Ever och Smulan
som kom upp, Maddes pappa har ju en lägenhet i centrala Stockholm som
de bodde i så vi hängde där! Ida, Lina, Viran, jag, Madde, Smulan och Evert!
 
 
 

Min bästa vän Bonnie kom förbi också, då måste man ju göra slash-minen!
 
 


 
april 2008

Paula fyllde 19 och hade en fest hemma hos sig!
 
 
 
 

Vi drog till en bowlinghall för att parta vidare, sjunga karaoke och spela bowling!
 
 
 

Jag och Anna var på Backstreet Boys konsert på Hovet, jag känner en vakt
som fixade biljetter åt oss så vi tänkte att vi kunde ta en sväng förbi haha!
 

Några av mina videos från konserten:

Show me the meaning of being lonely
 

As long as you love me
 

Backstreet's back
 

Efter konserten drog jag på Nattus och någras studentskiva, 80-talstema!
 
 

Planerade att åka till Oslo på Bon Jovis konsert med Claudia, men såklart
blev vi totalblåsta av den personen vi skulle köpa konsertbiljetterna av! X'(
 

Vi solade mkt i skolan denna tiden, gick och köpte
jordgubbar i fruktståndet i Larsberg, härliga tider!
 
 

Vi hade även mösspåtagning, inför studenten! Fan vad kul det var!
 
 
 
 
 

Efter mösspåtagningen åkte vi in till Gröna lund och gick
ut och klubbade efter det! Det var en askul mösspåtagning!
 
 
 
 

Fixade oss på Sheraton hotell innan utgång! =)
 


Även denna månad pluggade och jobbade jag nästan ihjäl mig!




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0