årsresumé maj-juni 2008

Maj 2008

Nu började studenten närma sig och mina sista gymnasiebetyg någonsin skulle bli satta, ja man var ganska stressad! Jag, Sofia och Emma la ner hela våra själar på vårat Indienprojekt och jag pluggade arslet av mig för mitt Matte C nationella (I MADE IT!!)

En person som jag hade saknat konstant under hela våren, men som jag saknade otroligt mycket under denna månad då det bara var 3 veckor kvar tills hon kom hem, var min bästa vän Bonnie! Hon praktiserade hela våren uppe i Falun på en restaurang! (Denna text är printscreenad från min bilddagbok som jag skrev i början av maj 2008)
 

Jag jobbade ca varannan dag och fick in 8000-9000 i månaden!
 

Jag tränade även som en galning och åt nyttigt och bra!  
 

Tokio Hotel började köra igång igen efter Bills sjukdom!
 

Jag blev kär i filmen Dirty Dancing
 

..Speciellt i Patrick Swayze!


Mikkan och Marie hade sin studentskiva med temat "du har kommit fel"
 
 
 
 
 
 

Jag var ute med bästa jobbarkompisarna!
 
 
 

Hermans och Linus studentskiva med temat kriminellt!
 
 
 
*STINA PÅ BORDET! STINA PÅ BORDET!*
 
 

Min älskade Bonnie kom hem! :*
 

shoppade sommarklänningar (jag äger ca 18 klänningar :P)
 

köpte mina nya älsklingar!
 

Min syster vann första pris på rix fms tävling, en resa till Dublin med flyg,
hotell betalat + tre biljetter till Westlifes 10årsjubileums-konsert på Croke
Park (den arenan tog in 85.000 pers och det var slutsålt)! Jag, syrran och
Anna (som jag flyttar till London med) åkte dit och hade the time of our lives!
 

Jossan fyllde 18 (hon är 90a)
 

Klippte mig och gjorde blonda slingor!
 

Mot Dublin!
 

vårt hotell!
 

Vi fixade oss för utgång!  
 
 
 

Vi partade hela natten på klubben Lillies, hade så sjukt kul!  
 


 
Juni 2008

1a juni var konserten, Westlifes 10årsjubileumskonsert, så jäkla ball!
Här är lite bilder på både oss, Dublin och på Westlife från 1 juni 2008:
 

Amanda hade vunnit de bästa konsertbiljetterna, i Golden Cirkle A, ni ser
den som är som en halvcirkel precis vid scenen? (Bilden är printscreenad)
 
 
 

Shane Wards var förband! Så grym!
 
 
And so it began..
 ¨

Såhär startade konserten, se denna! Jag ryser varje gång (det är från dvdn):
 

Några av mina videos:
 

Medleyt:
 

 
 

Så drog vi till Lillies efter konserten och partade en hel natt till! =)
 
 

Jag tog studenten!
 
 
 
 


Myskvällar på vår varje varje kväll med kära vänner & maassa jordgubbar! <3
(Nästan varje bild är från olika kvällar i juni, som jag sa så satt vi här jäämt!)
 
 
 
 
 
 
 
 

I övrigt levde jag i Humlegården denna sommar, älskar den parken!
 

Jag åkte till Paris med Skåningarna, såg Tokio Hotel på Parc des princes!
 
 
 
 
 
 
 

Rebecka åt middag hos mig och under denna kväll kom vi underfund med
att dra till New York i augusti en vecka, bland annat att se Tokio Hotel på
sin spelning i New Jersey! Rebecka har nämligen vänner där i New York
så vi ringde dom och frågade när vi tog en nattpromenad, vi var så nervösa! 
Rebecka fick tag på dem och vi fick bo där, så sprang vi hem och köpte
konsertbiljetterna, två veckor efter det betalade vi flyget, så himla underbart!
 

Rebecka pratar med familjen hon känner i NY!
 

Perfekt avslut på juni månad! =)



Postat av: p

O_O .... var inte en dålig summa du tjänade precis. Förstår verkligen nu att du haft råd med allt och kämpat för det också.

2009-01-06 @ 15:29:47
URL: http://petriss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0