årsresumé Januari - februari 2008

Januari 2008

I början av januari så hade vi ju fortfarande jullov så jag var bland annat ute med Emma från jobbet och drack lite vin!
 

Jobbade mycket (som vanligt)
 

Övernattning på gården (Bonnie och jag hängde på en
fritidsgård jättemkt när vi var ca15 år med våra bästa
killkompisar och vi körde en favorit i repris att sova över
där, haha kändes gaaaaaaaaaahanska barnsligt, men!^^,
  
  

Vi pluggade som galningar med vårt Indienprojekt! (Sofia, Emma och jag)
 

Jag, Madde, Emma och Ewe bokade vår resa till Paris, 19-24/6-08!
 
(printscreenad från min bilddagbok, det står 18-23 juni där men vi ändrade sen!)


Jag åkte till Indien (Tamil Nadu) med skolan i två veckor, 10-25/1! I trean gör
alla skolor ett årsprojekt, vi fick göra om Indien, och jag, Emma och Sofia skrev
om den kristna minoriteten i Indien! Detta var den häftigaste resan jag någonsin
gjort och alla bör ha sett det jag såg för att förstå sig på vad som händer i världen!
 
 
(Jag i mitten med bruna byxor, svart linne och sjal)

 
 

Resten av januari saknade jag bara Indien och försökte vända tillbaka dygnsrytm!
 


 Februari 2008

Jobbade som en galning!
 

Hängde massoor på bdb!
 

Ute och festade, fikade osv nästan varje helg! 
 
 
fikade med älskade Josse!=)
 

Madde kom upp till Stockholm och hälsade på! <3

 
Mysiga tjejkvällar!
 
 
 
 

Ida och Lina kom hit! :*
 

Jag blev beroende av att boka ofantligt många Tokio Hotel-konsertbiljetter!
 
Turin, Rom, Sverige, Oslo och Paris. Jag hade även biljetter till Schweiz
och Dortmund men sålde dem då jag valde t ex Oslo och Italien istället.
Helt sjukt, fem konserter på mindre än 2 veckor! Tur att det blev inställt!


Fixade naglarna
 

Åkte till San Sebastián (Spanien) med min bästa vän Bonnie 24-29/2!
 
 
 
 
 
 



Postat av: IDA

8 om man räknar med den du faktiskt åkte på! :D NJ!

2009-01-05 @ 17:10:41
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

(Alltså om man räknar alla under hela året =))

2009-01-05 @ 17:11:33
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0