årsresumé juli-augusti 2008

Juli 2008

Månaden inleddes med en egengjord pizza (köpt pizzakit)
och myskväll på min veranda med Mikkan! En härlig kväll!
 
 
 

Jag stressade sönder mig inför ifall vi skulle få åka till New York eller inte,
jag visste inte om jag kunde få ledigt, det löste sig till sluut, det var på håret!
 

Jag hängde en hel del med Vishii denna månad, vi var bland annat hemma 
hos min kära vän Sandra från jobbet och åt nån god gryta, haha! =) 
 
 

Viran fyllde 16, släkten kom förbi och på kvällen åkte jag hem till Anna 
 
 

Hos Anna 
 

Jag var ute på krogen med Mia! 
 

Grillfest med jobbarkompisar i Jessicas lägenhet! 
 
 

Åkte till Surahammar, hem till Ida och Lina! :'D 
 
 
 
 
 

Längtade som en idiot till New York! 
Varenda inlägg på bdb skrev jag "åtta dagar kvar tills NY,
sju dagar kvar tills NY, sex dagar kvar tills NY" osvosv.. :P 
 

Rebecka kom hem till mig en vecka innan vi åkte och vi 
gick samma promenad (hemifrån mig till Lidingö centrum) 
som vi gjorde första gången när vi ringde till Rebeckas 
vänner i New York och frågade om vi fick bo där, denna 
gång gick vi och planerade New York-resan istället, iih! 
  

Jag vann biljetter till TRL, ett program på MTV där Tokio Hotel skulle medverka! 
 
Jag kommer ihåg hur jag stod på jobbet vid datorn och kollade min mejl, 
men trodde aldrig att jag skulle vunnit, så hade jag fått två mejl från TRL! 
Jag hade vunnit biljetter till båda showerna på måndagen, och fick ta med 
mig en kompis till båda, jag fattade aldrig att jag vann förrän jag scrollade 
längst ner i mejlet där det stod "*You have 2 tickets to the show unless
you have been notified otherwise
" och då skrek jag! Sandra som stod
bredvid mig på jobbet tittade på mig som "vafan skriker du åt kvinna?!" 



augusti 2008 

 Jag fick ännu ett till mejl från TRL om att de
ville att vi skulle komma på måndagen också!
 

Jag och Rebecka begav oss till New York!!
 
här bodde vi, vi fick en hel nedervåning för oss själva hos dem! =)
 

TRL


Printscreenad bild på mig när jag ställer en fråga till bandet! 
 

Åt lunch efter TRL
 

Träffa på Sean Paul (helt oförberett) 
 

Rebecka på vägen hem! 
 

<3
 

Katie vår kära vän som vi träffade där och Rebecka! <3


De gulliga föräldrarna vi bodde hos!  
  

I kön till spelningen!
  

Katie, Jamie och jag!
 

Front row, precis framför Tom!
 

Några av våra bilder från spelningen:
 
 
 
 

Tagen från Starland Ballrooms hemsida, ni ser oss imitten med sverige-
flaggan! Det är jag med vita bodyn till vänster, sen rebecka sen katie!
 

Några av våra videos: 
   

Black:


Durch den monsun:
 

Rescue me:
 

Några tjejer vi lärde känna under vår dag i NJ!
 

Dagen efter åkte vi in till New York för lite shopping, vi svängde även förbi
Tokio Hotels hotel vid halv tolv för deras chaufför sa att han skulle hämta
dem då, så vi passade på att gå förbi då och säga hejdå och sådär! =)
 
 
 

Vi i New York!
 

Shopping dagen efter! =)
 

Hemgång! :(
 
 

Hade en av de roligaste utekvällarna jag nånsin haft i
Stockholm, på Göta Källare på söder med några vänner!
Innan dess var vi på Erikas utflyttningsfest i ett par timmar!
 
 
 


Ida, Lina och deras vänner kom hit för the voice och jag och Bonnie mötte
upp dem för att dricka på friday's, sen stannade Ida kvar och jag, Bonnie &
Ida gick till Göta Källare (andra gången för mig haha) och hade askul då med!

Jag och Viran innan!
 
 
 

 

Ida sov över hos mig!

 

Vart helt galen i Bill ett par veckor! 
 

Jag fyllde 19! Syster och jag på bilden!
 

Lekte med kameran!
 
 
 

Denna månad var kortfattat NYC, vänner, shopping, krogen, TH & träna! 
 

En helt underbar sommar med massa resor!

Postat av: p

åh, jag följde din resa på bdb. DAMN vad jag, så gott som, dregglade över tangenterna när jag läste igenom berättelserna :|

2009-01-07 @ 15:48:12
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är Seriöst skit ful ....!

2009-01-07 @ 15:55:56
Postat av: isabelle

det luktar avundsjuka här (den anonyma!):s



det var jättekul att följa din resa till new york :D shit att du vann biljetter, jag vinner verkligen ALDRIG någonting.. xD

2009-01-07 @ 16:19:10
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Anonym

P: Haha, vad söt du är:D det var så kul att många följde mig och Rebecka när vi var där!



Anonym: Säger du som inte ens vågar skriva ut ditt namn ;)



Isabelle: Haha, menar det! Naw vad söt du är, joo det kommer du säkert nån gång, jag vinner inte så ofta heller egentligen, hade nog bara grym tur den gången! <3

2009-01-07 @ 21:28:24

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0