årsresumé november-december 2008


November 2008


Jag och Ida åkte till Liverpool och gick på MTV Europe Music Awards!

Juste, dessa två tjejer, Anna och Sabina fick köpa min syrras två biljetter
till EMA som hon vann för hon kunde inte åka, så vi åkte dit tillsammans! 
 

Första kvällen var jag & Ida ute & partade efter vi förfestat lite med Neverstore
i hotellbaren, samma som Tokio Hotel satt på bland annat, aaskul kväll!
 
 
 
 

MTV Europe Music awards, sen festade vi loss på Victoria Street hela natten,
vi slutade upp på kändishotellet för att fixa en taxi hem och träffade på 30
seconds to mars och lite annat folk i lobbyn, sjukt rolig kväll/natt denna med!
 
 
 
 

Hemgång!
 
 

Jag var med på MTV i Sverige! De avsnitt på TRL som jag och Rebecka var
på (inkl det avsnitt jag medverkade i & ställde fråga till Tokio Hotel) visades!
 

Lina och jag bestämde oss för att åka och fira nyår i Hamburg!
 

Jag jobbade mycket hela den här hösten!
 

Jag var och åt på stan med Viran!
 
 



December 2008

Denna månaden började riktigt lugnt, jag var sjukskriven och låg bara hemma och kollade på TV, vart även gaalen i Twilight-filmen som såg med Mikkan!
 

Även Tokio Hotel-dvdn beställde vi hem, den var inte så bra tkr jag!
 

Jag fixade, med hjälp av Dagmar så jag och Lina blev uppskrivna på
IndoChine, en klubb i Hamburg där vi bestämde oss för att fira nyår!
 
 

  

Såg Yes man med Jim Carrey, I love him!
 

Hittade min nyårsoutfit!
 
 

Jag blev besatt av kärleken i Twilight (boken gör mig gaalen)
 

Julafton 2008 in our house!
 
 
 
 

Bonnie kom hem från Oslo en vecka över julen och vi umgicks varje dag! 
Jag praktiskt taget flyttade hem till henne under 5 dagar! ^^ Under tiden 
hann vi ha mysiga filmkvällar, färga våra hår och fixa mitt hår lockigt med 
hjälp av papiljotter (såå 90-tal, eller hur?)  och gå ut med mina Coop-polare! =) 
  
 
 
 
 
 
 

Jag och Lina åkte till Hamburg för att fira nyår, fy fa-aan vad kul vi hade!!
 
 
 
 
 
  
 
 
 
  
 

Resten av bilderna är från 1a & 2a januari men vill ni läsa om resan så
finns den (som vanligt) i kategorin "resor" till vänster! =) År 2008 har varit
otrooligt lärorikt och jag har hunnit med så mycket att jag knappt kan förstå
det själv! Antagligen ett av de mest betydelsefulla år i mitt liv med tanke på 
studenten, resorna (Indien, Spanien, Italien, Irland, Frankrike, New York, 
England och Hamburg), Mitt sista halvår i skolan, har aldrig stressat så mkt 
men heller aldrig lärt mig så mycket (mycket fick jag ifrån min resa i Indien)! 
Kommentera gärna vad ni tyckt om min årsresumé, har det varit kul att läsa?
La jag upp det på ett bra sätt?
Tack att ni har läst i varje fall, det gör mig jätteglad! 




Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0