årsresumé september-oktober 2008

September 2008

Jag var på jobbfest med Konsum (stora lyftet)! Det är en enorm lokal de har hyrt med arbetare från konsumaffärer från hela länet och först har dom föreläsning, sen är det mat och dricka. Vin, öl, cider och champagne och allt var gratis, gissa om jag blev full! Detta var första gången jag fic minnesluckor, jag stupade på ropsten och aah det var illa haha! Jag sov över hemma hos Astrid, en bra vän som tar hand om mig sådär ibland! ;)
(Jag tog inga bilder därifrån så jag printscreenar bara texten jag la ut på bdb dagen efter festen)
 

Hittade bilder från TRL där man ser mig och Rebecka! 

Detta är från första dagen vi var där, jag är till höger i rosa klänningen:
 

TRL andra dagen, jag i blåa bodyn till vänster och Rebecka till höger om mig!
 


Denna månad började jag träna och äta bra igen, jag började även med mina
fotoalbum för alla resor, konfirmationslägret, Westlifetiden och skoltiden! =)
 

Jag var på Spoon med lite konsumfolks oxå! =)
 
 
Haha, den kända "fears"-minen som Niklas kommit på!^^,
 

Jag var barnvakt åt Thea, Hanna och Benjamin! Thea började jag vara
barnvakt åt redan när jag var 14 år, direkt efter jag praoade på hennes
dagis! Thea var då knappt 2 år, sen kom Hanna ganska kort tid efter,
så Hanna har jag känt sen hon föddes, så jag var barnvakt åt Thea och
Hanna en gång i veckan och hämtade dem från dagis i ca 1-2 år, sen fick
de lilla Benjamin och mamma Eva blev såklart mammaledig så då slutade
jag vara barnvakt, sen hörde de av sig och bad mig vara barnvakt en kväll då
de skulle ut med några vänner, så som jag saknat mina underbara barn, och
Benjamin var bara helt bedårande, han kramade mig & ville bli buren hela tiden!
 
 


 
Oktober 2008

Jag köpte en jacka som var helgjord i lack, många hade en negativ
attityd till den men jag tycker den var ball och det står jag för haha!
 
 
 

Mina älskade tjejer, Cissi och Rebecka fyllde 19 år! :*
 

Även Sofia fyllde 19 år <3
 
Bilden är från Spanien 2007, Sofia till vänster och så jag)

Jag och mamma gjorde om mitt rum, målade väggar och så!
 

Fick en ny laptop efter att min första totalfuckade sig!
 

Jag vann möjligheten att köpa 2 biljetter till MTV Europe Music Awards i Liverpool! 

 

Jag tänkte skita i att åka först men sen.. nääe vafan why not! :D Jag hade ju
två biljetter att köpa så jag tog med Ida som jag lovat! Så jäkla kul vi hade!
 

Köpte mig en EMA-outfit! 
 

Vi på jobbet hade planerat världens överraskningsfest för
Filip eftersom han skulle åka till Thailand ett halvår, vi hade
bjudit dit alla hans närmsta vänner och det var så himla lyckat!
 

Jag vart helt lyrisk över Liverpoolresan! Jag älskar England och britter,
jag älskar konserter/awards, det var många av mina absoluta favorit-
artister
som medverkade på galan och mest av allt.. jag älskar att resa!
 



Postat av: isabelle

åh, så avundsjuk att du vann biljetter IGEN :p jag skrev upp mig på ema sidan om biljetter, men fick inga såklart ;/



och din jacka var ju snygg :D

2009-01-08 @ 08:12:18
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Tillan

Isabelle: :)! Taack, det tkr jag oxå! :D

2009-01-08 @ 11:19:26
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0