Bakom ett leende finns alltid en tår

Hela min säng är fylld av foton från Indien, jag försöker placera dom rätt i albumen och shit vilken tid det tar! Jag har fått en enorm finne på kinden också, på tal om ingenting. Detta är den största finnen jag någonsin haft, jag får nästan aldrig finnar men den här var enoorm. Jag vaknade av att jag hade ont i kinden för jag sov med den sidan där finnen sitter ner i kudden, usch!

Och hörrni.. Jag måste verkligen vända tillbaka dygnet! Vet ni vad jag fått av mamma och pappa? En väckarklocka med en stor lampa på, så när alarmet går så sätts lampan på och den lyser lika starkt som dagsljuset! Så om detta inte fungerar vet jag inte vad som kommer. Jag tänkte även gå och lägga mig ganska snart, jag ska fortsätta läsa Twilight! Jag hatar att jag bara ser karaktärerna i filmen när jag läser boken, jag hade verkligen hoppas på att få bygga upp egna bilder av personerna! Jaja, det kommer kanske längre in i boken!

 
Bakom ett leende finns alltid en tår..

Postat av: Lina

HAHAHHAH jag har också fått en finne på kinden ._.

2009-01-09 @ 00:41:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0