Benjamin Buttons

Nu är jag hemma, detta har varit en lång dag och inte ett enda blogginlägg, förlåt mig! Dagen började med att jag vaknade kl. 11.. Jag började klockan 11 på jobbet, jag hade snoozat för mycket! Jag får panik och slänger på mig kläder och rusar till bussen, jag kom ca 40 minuter sent! Suck.. Jaja, sen bad min chef mig att jobba till 8 istället för klockan 6! Direkt efter jobbet åkte jag och Eugenia in till stan och gick på bio, Benjamin Buttons såg vi, herregud vilken bra film! Se den!

Jag fick även Breaking Dawn av Eugenia idag, yeay! Jag har redan börjat läsa och jag älskar den redan, mwaah! Jag har precis tryckt i mig en macka och är proppmätt, ska lägga mig och läsa vidare nu! Imorgon ska jag uppdatera bloggen betydligt bättre än idag! Puss och sov gott!

En bild på mig från i höstas, ser ni grönskan ute? Åh, längtar till våren!
 

Postat av: Lina

åh, jag såg den där filmen för nån vecka sen hos en vän.. visst den är bra men jag tycker också att den va lite för utdragen :/ fast fan va man började tänka på typ livet och så :P saknar dig btw <33

2009-01-30 @ 01:35:50
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0