Breaking dawn

Hemma från jobbet nu, jag känner mig helt rastlös på buss&tunnelbans-resan till och från jobbet nu när jag läst ut Eclipse! Storasyster läser Breaking Dawn just nu och efter henne är det hennes pojkvän, såhär går det när fyra pers delar på böckerna... Men jag har sån tur att min kära jobbarkompis Eugenia lånar ut sin Breaking Dawn till mig! Förresten, är det bara jag som blir lika kär i karaktärerna Edward och Jacob efter att ha läst Eclipse? Mwaah, ni som inte läst den än kommer verkligen förstå när ni gjort det! Jaja, jag jobbar 11-18 imorgon sen blir det bio med Eugenia, vi tänkte se Benjamin Buttons, den har fått jättebra kritik!  

Nu ska jag gå och göra lite te och jaa.. glo på TV eller nåt! =) Pussar! ♥

Varför måste Edward bli så mesig i Eclipse?
 

Postat av: Elvira

Enda anledningen varför man uppfattar Edward som "Mesig" är för att han läserjacobs tankar om hur jacob provocerar hnm! Han VILL att edward ska dampa, men om han gör det blir bella ledsen, han gör ju ALLT för Bella! Han är så BÄST!

Fast Jacob vill man också ha:D JAG VILL HA BÅDA^^

2009-01-28 @ 23:23:21
URL: http://e
Postat av: Martina

Jag lsäte också ut Eclipse igår, fan det var så hemskt att hon var tvungen att välja mellan dem.. stackars Jacob!

2009-01-29 @ 12:01:36
URL: http://martinawallin.blogg.se/
Postat av: Emma

Herregud, vad jag blev förälskad i dem när jag läste den boken. Sträckläste boken och kunde verkligen inte sluta!

2009-02-02 @ 15:51:35

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0