Oh my..


..GOD! Det borde vara förbjudet att vara så snygg om man inte får röra!

 
 

Nä nu måste jag åka, ska ju ut med gänget & fira Astrid, hörs! ♥

Postat av: Elvira

Seriously drool* salivet ba rinner^^



Jävla knulloffer han skulle vara i en mörk gränd om ja såg hnm HAHA!

"Oh rob? Come over here;) oh no don't run! IM GONNA GET YA:D"



Seriöst, skulle inte tveka x)

2009-01-17 @ 20:00:05
URL: http://e
Postat av: Bnoni

heeej min fina! tänkte bara kolla läget å hoppas att du mår bra!

jag har fått jobb! =D ett super trevligt jobb är det oxå! det är en kedja som heter Timian som är som ett lunch/café med sallad, baguetter, smoothie m.m. de har öppnat i en skolmatsal å det är super kul! om ca en vecka så ska de andra 2 tjejerna sluta, å då blir jag typ "basen" över hela stället =) jag får 120kr/tim å så betalar jobbet månadskort oxå! vilket är ca 370kr/mån (efter jag fyllt 20 blir det 905kr/mån :o ) skriv gärna på facebook =)

älskar å saknar dig sötnos!

pusskram!

2009-01-17 @ 21:19:27
Postat av: Lina

Ooooooohohohoo KÖTT FIFAAAAAAAAAN!!!!! ;D <3<33

2009-01-19 @ 17:49:28
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0