En (iskall) dag på stan!

Tjoho, gud så skönt att vara hemma igen! Jag har shoppat allt jag behövde plus köpt present till syrran och Astrid! =) Jossan kom in en sväng så vi köpte present till Astrid tillsammans, sen drog jag till Cecilia på Karlaplan som fixar mina naglar, jätteskönt att bara få vanlig förstärkning på! Nu måste jag äta något, har bara ätit frukost och en halv chokladkaka idag! Ikväll blir det (som sagt) bio med Eugenia från jobbet, älskar att få nya vänner och Eugenia är helt underbar! =)
Vi ska äta middag på en kinarestaurang innan, myspys!

Soft klädsel idag! Byter däremot om inför ikväll!
 
 

Detta köpte jag idag!

Puder, BUS, eyeliner, rouge och foundation! Allt från Åhléns city!
 

Jag köpte även ett par vantar där fingrarna syns, behöver nåt sådant mysigt
då det är så kallt nu och mina händer fryser ihjäl när jag läser mina böcker
utomhus, men jag kan inte sluta bara för jag sitter på en busshållplats ^^,
 
 
Från Indiska för 59 kronor!

Tar med mig kameran ikväll, får se hur pigg Eugenia är på att bli fotad ikväll! Ha en fin fredag, kära vänner! ♥ Btw.. vem tänker ni rösta på i Let's Dance ikväll? Jag vill heja på Blondinbella då hon verkar kämpa så hårt men hon är verkligen inte bra på att dansa, inte av det jag har sett i alla fall! Aja, det kanske har förbättrats ikväll!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0