En skön söndag!

Det var väldigt lugnt idag på jobbet, jätteskönt! Det var jag, Sandra, Eugenia och Andreas som jobbade, bara soft folk mao! =) Jag hjälpte mamma och pappa med att räkna deras 10-kronor som de sparat på i ett par år i en flaska! Nu var den full och det var 8000 spänn i den, det passar perfekt till deras Thailandresa! =)

Ikväll ska jag sova ganska tidigt då jag inte sov så bra förra natten, imorgon ska jag träna och jobba stängning igen! Inget speciellt händer atm, ska kolla lite andra bloggar nu innan jag lägger mig och tittar på film! Har inte bestämt mig för vilken än, bara! Jag har köpt tre stycken idag; Spider man 3, Elisabeth town och En officer och en gentleman!

Lite bilder från idag!

Jag, mamma och pappa räknade deras 10-kronor!
 
 

Min goda frukost/lunch!
 

Mamma bakade ett så gudomligt bröd!
 

Vi hörs imorgon, guys! ♥

Postat av: IDA

Svar: Tack! :) Nej, jag har inte slutat tupera det, men eftersom jag inte gjort så mycket senaste tiden (t.ex. krogen och större "äventyr") så tar jag det lugnt med tuperingen så jag inte sliter för mycket på håret. Och lite variation är ju aldrig fel! :D



Btw, Orlando är så fin i Elisabethtown! Har också den. Han är så sjukt vacker!

2009-01-26 @ 05:28:07
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: rebecka

sv: Jag såg ju dig på TRL, ren avundsjuka säger ag bara! Men är ändå glad för din skull och för alla andra såóm får sånna underbara chanser i livet! :D

2009-01-26 @ 11:20:41
URL: http://thsweden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0