Min dag i bild!

Åh, vilken skön söndag jag har haft! Vi åkte till Amanda och Nisse eftersom Amanda (storasyster) fyllde ju 21 år idag! De hade dukat upp massa fina sushibitar som de gjort själva och gjort en fisksoppa, de bor ju trots allt i FISKsätra, haha! Vi tittade även på massa filmer från när vi var små (ca 15 år gamla) och myst hela kvällen! Nu när vi kom hem så åt vi mackor och drack te, hela familjen (eller inte Amanda och brorsan men dom bor ju inte hemma längre^^)!

Här är lite bilder från kvällen!

Jag innan vi åkte!
 
 

Min snygga lillasyster i bilen! =)
 

<3
 

Vi plockade upp älskade storebror, alltid lika seriös på bild! Ni kanske
känner igen honom, haha! ;) Nämen han jobbar på rapport på SVT! ^^
 

Så himla duktiga dom hade varit!
 

Viran och brorsan, haha han var så SJUKT bakis och hans humör-
svängningar var inte att leka med. Det är då jag är där och irriterar ^^,
 

Dags för plockmaten! :)
 

Haha, inte ens ge mig ett seriöst leende kunde han lyckas med ikväll!
Här hade hans humör svängt upp och han var flummig som en 5åring!
 

Världens bästa systrar, Amanda och Elvira!
 

Sistas!
 
 

Mina tre favorittjejer på den här jorden! Elvira, mamma och Amanda! ♥  
 

Presentöppning och sen tittade vi på gamla filmer!
 


Nu ska jag läsa vidare i New Moon! =) Hörs imorgon allihopa! Puss ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0