Fika!

Hej allihopa, jag hann inte direkt blogga efter jag hade varit på gymmet, jag kom hem och insåg att jag skulle dra igen efter en halvtimme och under den tiden skulle jag ginna göra en matlåda plus lunch! Jag tränade i alla fall bra på gymmet idag, jag värmde upp fem minuter sen så styretränade jag i en halvtimme för att avsluta med att springa på springbandet i en halvtimme! Ett tips för er som vill gå ner i vikt, bästa träningen är att köra styrka och sen kondition direkt efter! T ex styrketräna en halvtimme precis innan ett spinningpass!

Jag åt den perfekta lunchen efter min träning idag! en äggröra gjord på endast 2 ägg, lammkorv till det med 2 paprikaringar och några bitar fetaost och avocado, mums! Till det - ett stort glas vatten! Tänk på att dricka mycket vatten om dagen, det är bra för er hy och man åldras (utseendemässigt) långsammare!
 

Jobbade till stängning (21.20) och efter det mötte jag upp Anna och Josse vid Stureplan för att dra till nåt fik! Haha, jag älskar hur vi verkligen inte passar in i "Stureplans-bilden", men de båda bor precis vid Stureplan och många fik ligger i närheten så vi möts alltid vid Svampen! Jag kommer i min mjukisdräkt, uppsatt hår (otvättat idag) och min bok, Josse står i mjukisar oxå och bakåttoffs, Anna var i alla fall lite fixad (as usual^^) mitt bland alla tjejer i småklänningar och killar i kostym, hahah! Vi fikade i ca 1 timme innan vi alla vände hem, vi ska alla gymma tidigt imorgon!

Nu måste jag fortsätta med min bok (nörd), vi hörs imorgon! Pussar!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0