Gamla bilder!

Jag håller på med årsresumén för november-december 2008 nu men kommer tyvärr inte hinna klart med den innan jobbet, slänger upp den ikväll istället! Men här har ni lite andra bilder att roa er med, haha! Jag tittade igenom bilder alltifrån 2004 -2008 och tänkte slänga upp en del här! (Tyvärr kommer de inte ligga i ordning men jag skriver när dom är tagna!)

Familjen + lite släkt på Virans konfirmation sommaren 2007!
 

Jag och Claudia hösten 2007!
 

 Jag och Jossan på Mikkans 18årsfest hösten 2007
 

Katta och jag på café Tindra ochn pluggade religion A, precis när vi börjat
trean i gymnasiet! Vi pluggade ofta tillsammans, det gick asbra då! :)
 

Cissi och jag efter nån utgång!
 

Nån posebild på mig för typ 1 & ½ år sedan! ^^
 

På Sofias 18årsmys år 2007!
 

Jag och Sofia på Café Opera oktober 2007, gud vad stolta vi var att vi kom
in då vi båda varit 18 i kanske 2 månader, eller hon i kanske bara en vecka!
 

Jag påväg till Café opera
 

Cambilder på mig och Paula, 2 år gamla minst!
 

Jossan hos mig och såg på film år 2007!
 

Jag och morfar 2006, 2 dagar innan julafton!
 

Jag och Cissi på klubb 54!
 

Innan jag och Cissi gick ut! Såg ut såhär!
 

Nån cambild på mig!
 

Jag och Anna innan Turkiet sommaren 2007!
 

Mkt gamla bilder nu! Detta är jag & tjejerna på skolavslutningen i åttan, 2004! 
 

Jag och Emma i åttan! 
 

Jag och Claudia i åttan, år 2004! (Jossan och Astrid i bakgrunden<3)
 

Spexfoto i nian 2004! Killar blev tjejer och tjejer blev killar, min idé haha!
 

Hope you enjoyed! =) Hörs ikväll! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0