God natt! =)

Här kommer ett litet god natt-inlägg innan jag fortsätter med New Moon! Lite bilder på mig och mitt rum, tagna alldeles nyss finns längre ned också! =) Åh herregud vad början av New Moon är sorglig, så sorglig att jag började gråta! Det var iofs precis det Eugenia sa att jag skulle göra! "SMSA MIG OM DU BÖRJAR BÖLA!" ropade hon till mig när jag gick på tunnelbanan, så hela Slussen hörde! "AARÅ!" svarade jag! Jag smsade nyss och berättade, haha! Usch vad sorgligt det var, men jag blev samtidigt så arg! Åh jag kan inte säga mer, ni måste läsa den!

I love these books!
 
 
Meeen!! :*:* Jag fotade precis när han började skaka huvudet, miih! <3
 

Min älskade sovhörna!
 

Bjuder på en bild på mig, osminkad innan läggdags! =)
  


God natt! =) PUSS! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0