Grattis sis 21 år!

Min kära storasyster Amanda fyller år idag! =) Vi har alltid varit nära vänner och delat flera vänner då det bara skiljer 1 år mellan oss (hon är 88a och jag är 89a)! Vi ska hem till henne och hennes pojkvän Nisse och fira henne där! Mamma avslöjade att de bl a ska bjuda på sushi som de gjort själva, M-MM! Jag ser redan fram emot bilturen dit i vår nya, fina bil! Jag kan bara sitta med min musik och läsa min älskade bok New Moon hela vägen! =)

Lite bilder på mig och storasyster:
 
 
 
 
 

Min lillasyster (Viran) som är 92a (alltså lite yngre än mig och Amanda) men är ändå en av mina bästa vänner, kom in och väckte mig imorse så vi har bara suttit och snackat skit i en timme nu. Jag älskar mina systrar (och vår älskade halvbror, Erik! Världens bästa storebror) så himla mycket, jag vet inte vad jag skulle göra utan dem! ♥ Amanda och NIsse håller på att bränna alla våra filmer till DVD från när vi var små (alltså filmer som är mellan 20-12 år gamla)  och jag får sms lite då och då när hon är helt emotionell när hon ser så många minnen vi delar, osv! :) Jag älskar er, syskon!
 

Nu måste jag få i mig lite frukost! Ha en bra söndag, folks! :*

Postat av: Emelie

Sv: Jo, men hon är ju sådär naturligt smal. Men jag tycker hon är fin iaf. :)

2009-01-18 @ 17:28:40
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0