Hamburg 02/01 2009

Lina försökte desperat väcka mig från halv tio, kvart i elva fick hon upp mig! Vi skulle checka ut 11.00 så jag fick liite stress, jag var helt D.Ö.D denna dag! Vi hade båda ont överallt och var så jäkla bakis efter tre riktiga partynätter. vi drog runt i Hamburg hela dagen och sen åkte hem med flyget på kvällen, en riktig fitthemresa var det, men allt var värt denna Hamburgweekendresan!

Stresspackning!!
 

Hejdå rummet! buhu :(
 
 

Vår tunnelbanestation!
 

Burger King! ^^ xP
 

På nån hotelltoalett!
 

Sista bilden, efter en lång promenad runt i iskalla Hamburg var det dags
att bege sig till hotellet för att hämta våra väskor vi fick lämna i receptionen
för att sent ta en taxi till centralstationen! Därifrån gick vår flygbuss! Buhu..
 


Slut på denna resa också, fan vad lyckad den var! San Sebastián,
Turin-Milano-Rom, Dublin, Liverpool och Hamburg och Paris.. alla
dessa weekendresor har bara varit mellan 2-5 nätter men har varit
så otroligt roliga! San Sebastián (07+08), Hamburg, Dublin & Liver-
pool var bästa festresorna någonsin, no doubt! Berlin skulle vara nice
att ha som next up, efter London då! ;)♥ London om typ 2 månader! <3

Tack Bonnie, Malin, skåningarna, Amanda&Anna, Ida och Lina för att ni har
förgyllt min tid på dessa underbara weekendresorna, har älskat dem! ♥

Postat av: IDA

Men tack detsamma, honey! <3 Liverpool var grymt!

Du förresten, jobbar du idag? Kan vi ringas mot eftermiddagen/kvällen? :)

2009-01-05 @ 06:11:21
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: p

fan vad underbart!

oh dear Berliiin, det är min absoluta drömstad och dit ska jag - helst innan detta året är slut - och verkligen bara njuta! =D

2009-01-05 @ 12:23:33
URL: http://petriss.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0