Hamburg 30/12 2008

Okej, nu ska jag berätta om vår Hamburgresa dag för dag!

Den 30e december åkte jag och Lina till Hamburg för att fira nyår där! Vår resa dit var hur smidig som helst, vi landade på flygplatsen Hamburg Lübeck, måste vara världens minsta flygplats! Jaja, sen tog vi en flygbuss in till Hamburg centralstation, därifrån tog vi en taxi till vårt hotell! Vi valde att bo på ett slags lägenhetshotell, så vi hade eget kök med brödrost, ugn och allting! =) Det var ett aasbra hotell som inte var så dyrt heller! Vi packade av oss allting, fixade iordning oss lite och drog ut till Reeperbahn (den kända attraktionsgatan i Hamburg med allt från vip-klubbar till en maassa porr och sexklubbar)!

Vi käkade middag på ett pastaställe sen började vi leta efter en bar att parta lite på! Klockan var nu kanske 10 på kvällen och det var helt dött på själva krogarna, efter ett tag sprang vi in i några killar som frågade vart vi var ifrån, vi svarade Sverige och de blev helt galna, haha som vanligt när man säger Sverige! ^^ Jaja, de sa ivf att i Hamburg går inte folk ut och festar förrän 1-2 på natten, det är ju som i Spanien isf!! Jaja, vi följde med dom till en karaokebar där dom sjöng för fulla muggar, jag och Lina drack och skrattade åt dom istället, faan heller att jag sjunger! :p

Efter ett tag sa vi att vi ville dansa, då var klockan kanske 12, då gick vi till ett asbra dansställe på Reeperbahn som bara spelade hiphop&RnB! Vi dansade hur mkt som helst och hela kvällen var asgrym, okej förutom när jag lackade sönder på en kille och slog till honom, Lina fick dra mig därifrån men haha HAN förtjänade det! Vi hade bestämt oss för att komma hem tidigt denna kväll då vi ville vara uppvilade inför Nyår dagen efter, men haha nejnej vi kom hem vid 3-4-tiden i alla fall, haha! Sjukt rolig kväll, dock!

Lina på tunnelbanan!
 

Jag och Lina på flygbussen påväg mot Skavsta flygplats!
 

Snygga Lina på Skavsta!
 

Vi drack lite på Skavsta innan påstigningen! ^^
 

Byebye Sweden, helloo Hamburg!
 

Lina och jag på flyget :D
 

Framme i Hamburg! =)
 

Här har ni vårt lägenhetshotell!
 
 
 

Jag på vår tunnelbanestation, Burgstrasse!
 
 

Reeperbahn!
 

Det var den här gatan vi hängde på och festade både den 30e
december och den 1a januari, på nyår var vi ju på IndoChine,
men annars bara här där den stora gitarren lös, haha! Det var
så otroligt kul, vi måste bara tillbaka dit igen! aow min Kevin!
 

Lina på matstället!
 

Enorma hotell överallt!
 

Vi tvingade två av killarna som tog oss till karaokebaren att
sjunga Nsync - byebyebye, haha de kunde inte ett enda ord
i låten, dock kunde jag och Lina hela så vi sjöng med från våra
platser vi satt på i baren, aldrig att jag går upp och sjunger! :p
 


Liite fulla här haha!
 

Här var killarna! Den i mitten var så obeskrivligt FULL! :P haha!
 

HAHA, jag sa att om de kysser varandra så får Tobias kyssa mig,
han till vänster! Jag var så full så fråga mig inte ens varför jag
sa så! :P Jag trodde självklart inte de skulle göra det, så ba kysste
de varandra, greeat och han sög på att kyssas! x)
 


Tog tyvärr inga fler bilder på det andra stället men kvällen var grym
och Lina och jag ägde (som vanligt) hela klubben ;) Det var han Tobias
som jag slog sen btw, ujujuj.. Men han förtjänade det verkligen! äckel..

Jaja, nu åker jag till jobbet och jag jobbar till 21.20 så vi får se om jag
lägger ut om nyår i Hamburg ikväll eller så får det bli imorgon, Puss!

Postat av: Anonym

Oj vad gjorde Tobias mot dig :P ?

2009-01-03 @ 15:39:52
Postat av: Lina

faaaaaaaaan va jag längtar tillbaka :'| aja.. minnen för livet iaf! <3<3

2009-01-03 @ 20:22:40
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Tillan

Anonym: Han var ett asshole :P Ska kanske skriva ut i bloggen sen vad det var som hände ^^,



Lina: men skämtar du eller! Denna weekendresan kunde inte ha blivit bättre! <3

2009-01-04 @ 00:10:22
URL: http://tillantillan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja jag e helt nyfiken nu ;)

2009-01-04 @ 02:30:20
Postat av: IDA

Hörde att han var svinig där. Vilken hjärndöd kille som säger så och sedan tror att man vill fortsätta prata med honom. Haha! :S

Den där meningen du använde ("och han sög på att kyssas! x)") låter som en försvarsattack med tanke på vad han sagt.. Inget du kanske skulle sagt om han inte varit elak alltså? Rätta mig om jag har fel! En sak som dock är sann är att tjejer ofta försvara sig med attacker (faktiskt! :P).

2009-01-05 @ 06:05:23
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: IDA

Svar: Okej, då hade jag fel. :)

2009-01-05 @ 17:13:36
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0