Hammarby sjöstad

Japp, dit ska jag åka för att jobba idag, 16.30-21.15! Jag och Sandra som jobbar på Konsum på Slussen ska dit tillsammans och jobba på Hammarby sjöstads konsum då de behövde extra personal! Jag kan ju hoppa in och jobba på vilken konsum som helst, då det är samma system! Det är bara typ waaaaaaay far away så vi måste ta nån tvärbana och hålla på, en massa krångel! Sandra ringde imorse med ångest att vi sagt ja, mer specifikt uttryckte hon sig "Jag behöver bara byta  transportmedel 1000 gånger men du kommer behöva byta 13000 gånger!!" haha, jaja det är pengar! ^^,

Vilken morgon, btw!! Jag håller ju på att vända på dygnet men kunde inte somna inatt, läste Twilight (har typ bara 80 sidor kvar buhuu) och somnade typ halv fyra, jag var så pigg! Mamma försökte i varje fall väckte mig halv åtta som jag sa åt henne att göra, hon var uppe hos mig säkert 15 ggr och tände lampan och allt möjligt, jag vaknade men somnade om så fort hon gick ut fårn rummet. Sen var det pappas tur och han höll på i en halvtimme ungefär, sen gick han och jag somnade om! Sen höll Viran på, utan resultat där också! Tillslut ringer Viran min mobil när hon gått hemifrån, samtidigt som mamma ringer i hemtelefonen och jag slänger mig upp och muttrar "vaken" till svar i telefonerna. "BRA!" hör jag de båda säga! Haha, vilka kämpar de är va?

Nu ska jag ut och springa, första gången på väldigt länge då jag inte fått springa på 6 veckor! Önska mig lycka till, jag ska ta det lugnt nu i början ivf! Slänger upp ett till inlägg innan jag beger mig till jobbet. Pusspuss! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0