Hemma i Sthlm igen!

Heej! Herrejesus vilken hemsk nattbuss det var, jag somnade vid 5 och var framme 6.20, yeay! -__- Pappa hämtade mig ivf i ropsten sen somnade jag på direkten när jag kom hem och vaknade kl 13.00! Det var skittråkigt att lämna Mirre, vi har haft det jättemysigt! Tänkte slänga upp några bilder från i helgen också:

Mirres rum, så fort vi var framme efter hon och hennes mamma hämtat mig!
 

Jag sov i Mirres syrras rum!
 

Vi drog och tränade på friskis/svettis, grymt gym de hade!
Sen hade vi en myskväll framför TVn med massvis med te! =)
 

Chili con carne, jättegott!
 

M-mm, lite efterrätt! =)
 

Eclipse följde förstås med!
 

Fredag

Dagen efter åkte vi ju in till Malmö!
 

Mirre när vi luncha!
 

Min lunch, så himla god mat!
 

På kvällen skulle vi gått ut, sen bangade vi och låg hemma, men sen vid
11-halv 12 så ångrade vi oss (igen) och drog ut i alla fall! Först tog vi en
liten barrunda i staden men slutade sen upp på en klubb som hette Tivoli!
 

Jag vart inte beredd på bilden därför ser jag lite rädd ut! ^^
 

Mirre på nån pub! =)
 

En skitkul kväll hade vi, verkligen! Jag hade jeans på mig och lånade
nån topp av Mirre, inte så uppklädd men det var på så kort varsel ju!
 
 

Puss och god natt från mig kl 5 på morgonen!


 

Lördag

Jag hade redan gjort mig hemma i Mirres syrras rum^^,  
 

Jättegod lunch!
 

Såsade i soffan heela dagen, så himla skönt vi hade det!
 

Sen fixade Cina (Mirres mamma) mitt hår med värmespolar, jag ville bara
testa och se hur det såg ut och eftersom vi skulle på en inflyttningsfest en
kort stund, eller en kort stund för mig eftersom jag skulle hem senare, så!
 

Coolt, va?
 

Tillan and Mirre!
 

Mirre in tha car!
 

Haha, titta vad hon hittade! en Tomtröja!
 

Var tvungen att prova..^^,
 

Mina fötter och Mirres hand, vår power yääää!
 

The poser! Har typ 25 sånahär bilder på henne mot den här väggen! :P
 

Så himla coola väggar killarna som bodde här hade!
 

Jag och Mirres vän Sara, så sjukt schysst tjej!
 

Haha, jag bytte om i Mirres bil påväg till busstationen så jag hade mina
slitna mjukisar och högklackat, charmigt värre!
 
 

Snygga Mirre!
 

Sara följde med och lämnade mig också! =)
 

Jag sov som sagt ca 1 timme på bussen, fyfan!
 

En skitkul weekend, detta måste vi göra om Mirre! =) Nu måste jag till jobbet
men vi hörs när jag kommer hem igen, jag är nog hemma runt halv elva! =)


Postat av: rebecka

I min blogg frågar jag ER, kära Tokio Hotel fans!



Fick ni chansen till att se TH live 2008 eller tidigare, Berätta!?

~ Var och När?

~ Hur var det?

~ Det bästa med att se killarna live?



www.thsweden.blogg.se

2009-01-25 @ 15:54:10
URL: http://thsweden.blogg.se/
Postat av: alexandra

HAHA kul att jag hittade till din blogg själv så läser jag Mirres blogg otroligt mycket!=)

Kram

btw:) super fin header!

2009-01-25 @ 20:22:37
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/
Postat av: IDA

Vad fint håret blev!

Åh, den där tröjan (Tom tröjan) är ett av mina bästa köp, utan tvekan! Så extreeeemt skön. Köp en, Tillan - du kommer spendera resten av livet i den! Haha :'D

2009-01-26 @ 04:05:16
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Anna Säteri

Vart har Mirre köpt dom där "skinn leggingsen" ? tacksam för svaar :D

2009-01-29 @ 21:51:30
URL: http://aanna-s.blogspot.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0