Hemmakväll

Hej! Idag blev det en heldag i Malmö! Det var en så otrooligt blåsig dag, vi höll på att blåsa bort! Mirre köpte en grå skinnjacka (fuskskinn) på H&M, skitsnygg var det! Sen åt vi på Jensen's Bøfhus till lunch och kollade i lite affärer! Vi tänkte ju gå ut ikväll och parta, men vi är båda SÅ trötta, så vi har hyrd film och ska såsa i soffan! =) Vi kollar på Lets Dance just nu och jag äter lax med sallad, jättegott!

Det känns på ett sätt dumt att inte gå ut ikväll, då jag bara är här tills imorgon kväll sen åker jag hem, ju! Men vi båda är så sega och känner mer för att bara vara hemma och snacka! Vi ska dock kanske förbi Mirres kompis, Sara som har nåt förkrök för vi ska ändå hämta något som Mirre behövde tills imorgon.

Vi hörs imorgon, folks! ♥

Bild från idag! =)
 

Postat av: IDA

*Jensen's Bøfhus ;)



Inte för att vara pedant, men det såg så kul ut så jag var bara tvungen att skriva det. :P Jag & Lina åt där för inte så länge sedan, i Västerås - jättegott!

2009-01-23 @ 22:30:52
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Tillan

Ida: haha tack, klippte in det nu!

2009-01-24 @ 14:39:22
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0