Hit you with the real thing

Är det någon låt som får mig att vilja hoppa runt och bara sjunga med, så är det Hit you with the real thing - Westlife! Den är så töntigt bra, haha! Jag blir så glad av den och tänker på London & Dublin!! Lyssna på den! Åh, jag måste berätta om psykot till kund som kommer till oss på Konsum ibland, hon har alltid öronproppar i sig och vägrar prata med en, eller se en i ögonen! Vad man än säger så svarar hon inte, hon tittar bara ner, typ som hon inte hör en! Men vi vet att hon hör en, det ser man på henne men hon ska bara totalignorera och man blir komplett galen! Varför jag tar upp henne är för hon kom till min kassa idag, och när jag frågade om hon skulle ha kvittot och sträckte det mot henne, så stod hon packade sina varor och låtsades som ingenting! argh, man blir helt galen på henne!

Fick tips om den här videon av Ida, en fanmade video som skulle kunna vara trailern för uppföljaren av Twilightfilmen, New Moon! Sjukt bra gjord faktiskt, hoppas den kommer se ut på ett sånt här sätt!
 

Nu ska jag ta en kvällspromenad sen hoppa i säng, ska upp redan vid sju imorgon! x( Men det är bra för då vrider jag tillbaka dygnet (igen^^,) Pussar!

Postat av: IDA

Vad jobbigt med såna där kunder, usch vad sur jag skulle bli! :S

Åh ja visst är den bra :D Undra hur den riktiga kommer va sen! :)

2009-01-26 @ 23:27:55
URL: http://iiea.blogg.se/
Postat av: Bnoni

Heeej min vackra!

fick ditt sms igår, men jag har inga pengar på telefonen så jag svarar hær ist =)

det går jættebra hær nu, såå skønt med ett riktigt jobb med timløn å fasta arb.tider å så =)

sen hænder det inte så mkt mer egentligen, vi børjar ju precis komma på føtter lixom =P

å de e såå nice att du har blogg! =D jag går in næstan hela tiden å læser, så skønt att veta lite vad som sker hos dig =)

hur har du det annars?

du får gærna skriva på facebook =P

pussar å kramar

saknar dig massor!

ælskardig!<3

2009-01-27 @ 10:04:05
Postat av: isabelle

gud vilken bra trailer!:D nu längtar jag till new moon kommer ut!

2009-01-27 @ 15:16:43
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Postat av: Martina

Trailern var ju sjuuukt bra gjord .. längtar <3

2009-01-27 @ 21:44:42
URL: http://martinawallin.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0