Hos Sandra!

Åh vad det var gott med kladdkaka! =) Dock vaknde vi båda vid 1-halv 2 idag vilket sög ganska hårt, Sandra ska åka till jobbet snart men jag chillar nog kvar i hennes lägenhet ett tag då jag inte börjar förrän halv fem! Jag ska försöka fortsätta lite på årsresumén, har ju bilder på bildagboken som jag kan ta ifrån!

Men hörrni.. ni är inte alls bra på att kommentera, jag ser att många läser så kan ni inte bara slänga in lite kommentarer då och då för dom gör mig så glad! =) Vi hörs sen! :*

Bild på mig från Hamburg som jag saknar OTROLIGT! Och min Lina.. <3
 


Postat av: isabelle

jag undrar en sak. skrev det förut på din blogg, men tror det inte kom fram för det blev nå konstigt. iallafall.. vad är det du jobbar med? :)

2009-01-07 @ 16:09:26
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0