Lista

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana några.

DIG
1. Hur lång är du?
1.70
2. Vad vill du bli när du bli stor? Jag vet inte än, jag är ju snart 20 men flyttar till London i sommar och hoppas jag kommer fram till något där istället!
3. Vad pluggar du? Har tagit studenten!
4. Har du långt hår? Lite längre än till axlar!
5. Vilken hårfärg har du? Blond
6. Sminkar du dig? Ja!
7. Har du haft sex senaste månaden? Privat!
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Who cares?


FAMILJEN
1. Bor dina föräldrar ihop?
Yes!
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Betyder lika mycket, ju!
3. Hur många syskon har du? 3
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Kommer inte ihåg, typ God natt?
5. Vilken mat lagade din pappa senast? MInns inte, korv tror jag?
6. Hur många ställen har du bott på? Ett, där jag bor nu!
7. Vem i din familj stör du dig mest på? när min pappa tuggar! :P
8. Vilken familjemedlem är snällast? Kan man ju inte säga!
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? När syrran fyllde 21 tror jag!
10. Hur gammal är din mamma? 46
 
KOMPISAR
1. När var du senast med nån kompis?
Onsdag - Torsdag var jag med Jozzo
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jozzo
3. Vem har du varit kompis med längst? Jozzo och Tove
4. Vem känner dig bäst? Jag skulle chansa på Andrea eller Amanda
5. Längsta tid du varit osams med en kompis? Ett par månader
6. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans / hennes tröja om du gjorde det? Nej, om det inte var så att denne kompis var på väg att köpa den och frågade om min åsikt. Dock säger jag nått i stil med "Med tanke på att det inte är min stil så skulle den inte passa mig, men den är ju mer din stil, så den passa ju dig!". Men såklart säger jag bara det om jag tycker så också.
7. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej!

KLÄDER
1. Vad har du på dig idag?
Men ointressant :P
2. Har du bytt om idag? Ja!
3. Favorittröja? Har nog ingen!
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Jeans som sitter snyggt över rumpan 8]
5. Har du gett bort kläder nån gång? aah!
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Eh jaa!
7. Har du handlat kläder genom Internet? Ah en gång, fan vad dåligt det gick!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Tror jag inte?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Typ tights!
10. Vad använder du för skor? Pumps, gympaskor, stövlar..

VÅGAR DU
1. Skrika åt dina föräldrar?
Oh yes!
2. Klä dig annorlunda? Ja
3. Vara dig själv? Ja
4. Visa dig i bikini / badbyxor? Ja?
5. Fisa inför din pojk / flickvän? Njaa.. :/
6. Pierca dig? Jaa, det tror jag, beror på var dock.
7. Ge dig på utmaningar? beror ju på!
8. Ha sex på offentlig plats? Sure thing^^
9. Vara omogen? haha yööh
10. Äta småkryp? Men euw!

Är du bäst? Haha, arå!^^
Älskar du dina vänner? Obeskrivligt mycket!
Är du lat? Nej, egentligen inte!
Är du spelberoende? Verkligen inte!
Vad spelar du? Ingenting
Älskar du någon? Familj, Släkt och Vänner.


Jag utmanar alla som.. har lust!

Postat av: Elviraa

Hur många syskon har du? Tekniskt, en.





seriöst matilda :S

2009-01-31 @ 14:41:06
Postat av: Ida

vilken fin blogg :)

2009-01-31 @ 15:19:22
URL: http://idaalders.blogg.se/
Postat av: rebecka

VECKANS TOKIO HOTEL-FRÅGA I MIN BLOGG



Vad tycker dina nära och kära (Vänner, Familj) om att du lyssnar på Tokio Hotel?

2009-01-31 @ 18:01:01
URL: http://thsweden.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0