Look who's up!

Finally, Elvira lyckades!! :D Åh vad härligt det känns att äntligen vara vaken tidigt igen, dock var jag lite besviken på vädret! Det är flera minusgrader vilket är för kallt att gå ut och springa i, suck! Jaja, jag är ändå inte helt frisk från min förkylning så det är nog ändå bra om jag väntar! Idag då, jag måste in till stan och shoppa lite stuffs sen klockan 15 så ska jag till Cecilia som fixar mina naglar. Idag ska jag inte ha någon tipp på mina naglar utan bara sätta förstärkning på mina egna, korta naglar! Jag vill att dom ska växa ut någon gång och inte bara brytas av!

Sen på kvällen ska jag ju ut och äta middag med Eugenia på stan, vi funderar på kinamat! Jag vet ett jättegott kina-ställe på Östermalm! =) Sen blir det bio, en myskväll med andra ord, då jag jobbar 12-19.00 imorgon och ska ut efter och fira Astrid med massa polare! =)

På köplistan idag:
Rouge
B.U.S
Läppglans
puder
mascara
eyeliner(?)
födelsedagspresent till Astrid
födelsedagspresent till Amanda

Jag kommer hem en sväng mellan naglarna och innan jag träffa Eugenia, slänger upp ett inlägg då, ha en bra (iskall) fredag! Puss & kram!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0