Loondon baby

Jag har smsat med Anna idag, desperat i ovetande om hon får semester eller inte då vi ska till London i mars, be för oss!! Jag vill bara dit nu och jag vill flytta snart och inte i juni för det är så långt dit! x( Jaja, på tal om London så läste jag nyss på Perez Hiltons blogg om att Robert Pattinson har setts till på random barer i London där han lirar lite gitarr, mwah! Ni kan läsa om det och se bilder här på Perez blogg!

Jag måste verkligen gå och lägga mig tidigt ikväll, senast 12! Jag ska upp 7 imorgon då jag ska på ett litet ärende vid 9 och sen ska jag gymma! Dagen efter det måste jag upp vid 7 igen då jag ska ta bussen som går 8.30 från centralen, ner till Mirre!

We'll be there soon, Anna! ♥
 


Vi hörs imorgon, pussar!

Postat av: Beatrice

Åh, Robert sjunger ju så vackert! :)

2009-01-22 @ 23:35:53
URL: http://www.chevny.devote.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0