Lugn kväll!

Hej hopp! Jag kom precis hem från jobbet, jobbade 16-21.20 och imorgon jobbar jag 10-17.00 så jag ska gå och lägga mig snart! Jag har blivit helt galen i Twilight-boken, tog till och med med den till jobbet för att läsa på dit-och hemvägen! Man blir helt kär i Edwardkaraktären och jag vill bara hoppa in i boken och vara Bella! Imorgon ska jag ut med några kompisar men innan dess ska jag och Anna dricka vin hos mig! =) Jag ska ta med kameran då så jag kan lägga ut lite bilder från det, aja vi hörs imorgon innan jag drar till jobbet! Pusspuss!

Ps: Vem hejar ni på i Lets dance? Jag vet bara att Laila och Blondinbella är med men Blondinbella var inte bra på att dansa måste jag säga! (Såg repriser på internet) Vad tycker ni?

Postat av: p

blondiebella var inte alls så bra som hennes kaxighet utgjorde... host

Morgan och laila var helt klart bäst :)

2009-01-09 @ 23:47:24
URL: http://petriss.blogg.se/
Postat av: linnea

haha ja jag vet oxå bara att dom 2 va med, men blondinbella sög ju hoppas på att laila vinner över henne iaf, vet inte vilka med som är med men ah.:P twiligt äger btw:P

2009-01-10 @ 00:45:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0