Mitt i natten ju!

Åh GUD vad seg jag är, mamma drog mig ur sängen nyss! Titta på klockan, den är någonting med 06 på morgonen x(!! Aja, jag måste ändå gå upp nu för att duscha och äta lite frukost sen måste jag åka! Jag är inte riktigt vid medvetandet nu men gaah vad jag är trött! Jag har iofs en 8 timmars bussresa framför mig så jag tar med mig kudden, ipoden och Eclipse så ska det nog gå fint! ^^

Bild på mig från när Bonnie fixade mitt hår, 27e december 2008! Vill ha mitt
hår så igen nån gång! Om det ändå inte var så himla omständigt att ordna!  
 

Vi hörs när jag är framme hos Mirre, puss!

Postat av: IDA

8 timmar ensam på en buss, uh.. Kul! Se bara till så att du inte missar din hållplats, man blir ju rätt inne i de där böckerna hörde jag ;D Skämt åsido.. Ha så kul - kan vi ringas när du kommer tillbaka? Det var ju ett bra tag sedan vi hade "telekväll"! :D Pussar

2009-01-22 @ 09:22:14
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0