Myskväll hos Astrid!

Det vart ingen utgång, vi stannade kvar i Astrids lägenhet istället och softade! Det var en jätteskön kväll och det var så kul att träffa alla vännerna igen! Jag har dock varit ivrig om att få komma hem till min New Moon-bok hela kvällen (jag tror jag börjar bli galen) men jag slänger upp lite bilder från kvällen innan läsdags^^,

Jag innan jag åkte till Astrid!
 
 

People at Astrid's place!
 

Mums!
 

Min söta Isa var där som jag inte träffat på år och dagar känns det som!
Jag fick reda på ikväll att hon drar till Kina och pluggar språket ett halvår!
 

Jossan och födelsedagsbarnet, Astrid! Älskar er, pals!


min älskade Cissi!
 

Jossan och Cissi.. I will always love you two!
 
 

Lite bilder på mig och Jossan som lekte med min kamera!
 
 
 
 
Haha, close up!  Jag ser typ ut som jag är 5 år på bilden!



Wohoo, läsningstid! Eugenia tjatar ihjäl mig att jag ska läsa fort då hon redan läst alla böckerna (TVÅ ggr) och vill ha någon att diskutera dom med, I'm on my waay! Btw fick jag sms av henne nyss då hon bad mig göra henne nominerad i en tävling inom Coop Konsum. Hon ville att jag skulle rösta på henne och vinner hon så får hon och jag en gratis resa (flyg+hotell) till New York, hell yeah! Hörs imorgon! ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0