Nattmys hos Astrid!

Pjuh nu har jag även lagt ut "31a december i Hamburg", kolla gärna in det inlägget och även "30e december i Hamburg" som ligger under och kommentera =) Nu ska jag hem till Astrid och äta barbeque-potatis med nån dipp och praaata! Hon har såå mkt att berätta och jag med (minst sagt) om Hamburg! Yeay, men vi hörs imorgon, då kommer även sista delen av Hamburgresan! Pussar!

Fan vad jag saknar att bo med dig, babe! Vid den här tiden börjar partyt dra
igång på Reeperbahn + att det är lördag.. Kevin jobbar säkert ikväll som DJ!
Faan, hatar att vara hemma igen!! :'@ Bara Lina inser hur mkt jag vill vara i
Hamburg just nu, hur mycket VI vill vara där just nu! Ååh this suuuuuuucks!
 
(Linas bild)

Postat av: Lina

Sweden sucks. And I miss you and Hamburg like hell <3

2009-01-04 @ 17:14:12
URL: http://myspace.com/linaandersson_
Postat av: Tillan

Lina: No shit! :/ Miss you!!

2009-01-04 @ 21:08:06
URL: http://tillantillan.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0