New Moon

I got it!! Nisse kom förbi mitt jobb och lämnade New Moon, JAG ÄR LYCKLIG! Jag läste hela vägen hem och på min kvartsrast på jobbet försökte jag läsa under tiden jag åt, haha! Eugenia (en jobbarkompis) har varvat mig med böckerna, hon är nu på Eclipse (tredje boken) för andra gången, haha! Hon och jag kan verkligen diskutera böckerna i evigheter!! Imorgon ska vi två äta middag på stan och sen gå på bio! =)

Mwaah nu måste jag läsa vidare, jag ska även se på en film innan jag går och lägger mig, jag köpte hem några från jobbet idag! Ett jättebra tips om ni vill ha bra, billiga filmer, gå till Konsum! Vi säljer 1 för 59 kronor, 2 för 99 kronor och vi har filmer som Möt Joe Black, Forrest Gump etc!

Slänger in ett God natt-inlägg senare, men jag ska gå och lägga mig tidigare ikväll då jag lär vara uppe redan vid nio! Virans buss går tio över nio och innan dess ska hon (bokstavligt talat) hinna sätta sig på mig och skaka liv i mig tills jag är vaken, haha! Pusspuss ♥

Juste, glömde berätta att jag ska till Mirre om exakt en vecka! :D Skitroligt, vi har inte setts sen Liverpool och då var det bara ett litet quicktalk! Jag ska ner till henne i Helsingborg och mysa och parta lite! =) 22-24 januari mer exakt, det ska bli askul!

Mirre när hon var hos mig i somras!
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0