Nybakat bröd!

Jag älskar doften av nybakt bröd, mamma bakade ett nyttigt GI-bröd och det
var så smaskigt! Jag var tvungen att göra lite te och ta en macka! =) Gud så
gott det var, här får ni se bild på det, det var gudoooooooooooooooomligt!

 

Här har ni förresten min kompis Niklas som jag och Eugenia var och såg på
Rytmus, han som hade en egen liten konsert på en halvtimme! Han sjöng bara 
Robynlåtar, så jäkla bra han sjunger! Glömt vad den här låten heter men refr.  
börjar "And you never were and you never will be mine", ni har säkert hört den?
 

Vad tycker ni? Nu ska jag sova, vi hörs imorgon! ♥

Postat av: isabelle

"Be mine" tror jag låten heter :) superfin röst han har!

2009-01-29 @ 13:56:37
URL: http://izabellenylen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0