Ready, set, go!

Morrnmorrn! Jag måste vara jordens svåraste människa att väcka. Min väckarklocka har ring ca 4 ggr, Elvira har varit inne och skakat om mig, Amanda har gjort samma sak men jag gick inte upp förrän mamma ringde hem och tvingade mig att gå upp! Min familj håller nämligen på att hjälpa mig vända tillbaka dygnet, går inte så bra som ni märker..! ^^


Idag ska jag till doktorn och kolla om jag behöver operera bort mina polyper (igen) och nästa vecka får jag (äntligen) börja träna igen!! Då är det dags att bli fitforfight for real! =) Sen ska det bli så skönt att få börja träna igen, jag mår så bra när jag får träna!

NUu ska jag äta frukost, hörs senare! ♥

Postat av: saarahk @ bdb

Jag är nog också en av dom svåraste personerna att väcka xD En gång när jag var i Bulgarien, så blev det jordbävning (Inte en stor sådan) Men hela stan skakade och byggnader osv.. gissa om jag vaknade? NEJ :E

2009-01-08 @ 17:17:19

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0