Önsketänkande..

På vägen hem från bion igårkväll så satt jag och drömde mig bort (då jag inte hade med mig New Moon) och jag såg framför mig hur jag och Cissi skulle ha en roadtrip runt i USA! Bara åka runt, leva livet och vara 100 % spontana! Cissi som nu har körkort och allt, jag tänkte mig ställen som Los Angeles, New York, Hollywood, Las Vegas, California, Orlando... Vilken dröm! Varför just Cissi? För jag vågar nog inte släppa loss lika mycket med någon som med henne, och jag tror hon är den person jag har roligast med i hela världen!

Las Vegas
 

New York
 

Hollywood
 


Jag och Cissi tillsammans under de senaste åren!

Vi två i Spanien 2007, mackor till middag under ett förkrök på stranden!
 

Efter en utekväll i Stockholm!
 

Cissi och jag förkrökade i en gränd i Gamla stan!

 

Förkrökade på balkongen i Spanien sommaren 07, pluttar med muggar!
 


Känner ni igen er?



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0