Saturdaay

Godmorgon gott folk! =) Jag hade ställt klockan på nio, jag gick upp och stängde av den och somnade om! SUCK! Vaknade tolv istället, så nu har jag ätit frukost och tittat lite på Kalle och Chokladfabriken med Johnny Depp som går på TV1000 just nu! Kan Johnny Depp vara med i en dålig film? Han är så sjukt bra skådespelare, jag gillar honom!

Så idag då... Jag ska dra till gymmet vid 2 och idag blir det ingen styrketräning (man ska inte köra styrka två dagar irad, det kan bli farligt för musklerna) utan jag ska springa på springbandet i ca 40 minuter! Juste hörrni, idag startar min "äta-bra-diet!" Jag ska inte äta nåt godis eller annat onyttigt och kör på GI tills jag drar till London, det är exakt 30 dagar kvar idag! Jag mår jättebra att äta GI och jag tränar mycket så det här ska nog gå prima, men heja på mig i alla fall! =D

Jag har även en vit månad så jag dricker inget, dock ska vi alla ut med jobbet för att Sandra och Erika ska åka till Australien en månad, sen flyttar Sandra till England så det blir som en hejdå-utgång! Då ska jag nog ta ett glas (torrt) vin, det blir man definitivt inte full på men ger en ändå tillstånd att sitta på baren, det ser bättre ut än att bara sitta utan nånting! ^^,

Sen jobbar jag 16.30-21.20 (på jobbet finns en massa godis och annat onyttigt, jag SKA hålla mig) och efter det vet jag faktiskt inte vad jag ska göra, någonting händer väl! Slänger upp en lista lite senare idag också som jag fyllt i! Ha en bra lördag i alla fall! ♥

Jag saknar alla oss tillsammans! ♥
 
Cissi, Sofia, jag och Mikkan i Spanien sommaren 2007!


 
Jag. Jossan och Astrid från en utekväll för ett par veckor sen!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0