Sent inlägg!

Hej allihopa! Det har varit en lång dag, jag låg och tittade på Elisabeth Town och glömde bort tiden så jag fick jättebråttom att hinna in till Konsum i tid för att möta Eugenia så vi skulle hinna till Niklas minikonsert!  Vi kom precis i tid, men satt inne på fel konsert, så när de började sjunga tittade vi på varandra och ba "vi är fel..!" Så vi springer ut igen, märker att vi båda har missade samtal från Niklas, springer igenom korridorerna och kommer in i mitten på Niklas första låt! Han körde bara Robyn-låtar, fan vad bra det var! Jag håller på att ladda upp en låt som jag filmade när han sjöng, ska lägga ut den så fort den är klar! Jag är så stolt över honom!

Efter det så åkte jag och Eugenia tillbaka till Konsum för att hänga lite med polarna som stängde affären för kvällen, blev dock ett kort besök då de måste jobba (förstås) så sen åkte vi hem! Så fort jag kom hem satte jag mig och började prata med mamma om allt mellan himmel och jord ungefär, sen började jag läsa lite ur Eclipse, det slutade med att jag hetsläste en timme då det vart så hiimla spännande! Nu har jag bara ca 80 sidor kvar på tredje boken, jag vill inte att böckerna ska ta slut!

Jaja, nu måste jag sova, jag ska ju upp tidigt imorgon! Vi hörs då, Puss!


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0