Sjuk!

Hej allihopa! Jag och Astrid satt uppe och snacka skit till kl fem imorse, vaknade 12 idag -__- Då hade jag fått sms från jobbet som bad mig komma in och jobba 14-19.00 så jag gjorde det (över 200 spänn/timmen på helger ju!)
Min kära vän Cissi har precis varit här också, hon åker till Gambia imorgon bitti så vi satt och snackade lite skit och drack tyskt te (köpte med mig från Hamburg)! Jag vaknade upp hos Astrid idag och var hängig och krasslig i halsen så te satt perfekt idag! Jag kommer sakna mina älskade tjejer, Cissi som åker imorgon (iofs bara en vecka) men på fredag så åker min älskade Sofia till Guate Mala i tre och en halv månad och ska jobba på ett barnhem, så jävla cool hon är!

Ska lägga ut sista inlägget om Hamburg senare + ett inlägg med bilder jag fått från Linas kamera från Hamburgresan! =) Pusspuss och kommentera på!

Jag, Cissi och Sofia för ca 2 år sen, vad små vi var där, älskar er alltid! ♥
 


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0