Snöoväder!

Goddagens! Idag gick jag upp vid åtta, helt död! Jag som låg och läste så sent igår, får skylla mig själv! Jaja, jag var på en vanlig koll hos gynekologen imorse, jag tycker inte det är så farligt att gå dit! Det är ju deras jobb och de är mer vana än vad man tror! Efter det åkte jag till gymmet och körde styrka i en halvtimme sen sprang jag på springbandet i en halvtimme, svettet bara rann! Nu kom jag hem och gjorde en kopp te och tonfisksallad till lunch! =)

Jag tänkte sätta mig i soffan med en till kopp te (mwaah MIrre du har gjort mig ännu mer besatt av te!!) och min bok! =) Sen drar jag nog bara på en film, mys hemma idag med andra ord! Det är ju sånt tråkigt väder ute, snö, slask och kallt! Vid fem ska jag till jobbet för att möta upp Eugenia, vi ska på vår killkompis Niklas konsert på Rytmus, Niklas jobbar oxå med oss på Coop! =) Efter det ska vi på en italiensk restaurang och äta middag, vid östermalmstorg!

Kameran åker med ikväll, har lovat att filma hans konsert med min kamera åt Sandra och Fredrik som jobbar idag! På tal om Fredrik så har han äntligen fått sin lägenhet, han flyttar in på onsdag! Grattis älskling, nu blir det massa vin och filmkvällar framöver hos dig! Han är 24 år och har genom åren lärt sig vad bra inredning är, har jag märkt! ^^,

Vi hörs innan jag drar till jobbet, pussar!

 
Miss you, best friend!♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0