Tidig morgon!

Herregud, jag har nog inte varit uppe såhär tidigt på snart en månad, skönt var det i varje fall! =) Jag åt frukost med Viran och mamma i lugn och ro och har precis tagit en dusch, nu måste jag åka iväg på en grej och sen ska jag till gymmet. Jag är nog hemma igen vid halv 1-1, då blir det lunch och ett till blogginlägg innan jag åker till jobbet, jobbar ett kort pass idag, 16.30-20.00! Ikväll ville Mikkan träffas men jag får se hur det blir med det eftersom jag ska upp 7 imorgon igen..

Btw, jag är snart klar med New Moon! Jag har bara 20-30 sidor kvar, bredvid ligger Eclipse och väntar på mig!! Åh jag får inte läsa såhär fort, då blir allt över så fort! Jag måste lugna ner tempot lite men aaah jag älskar dessa böcker och man lär sig grymt mycket engelska på det! =)


Jaja, ha en fin dag allihopa! Puss ♥


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0