Time to go!

Jag och Mirre har segat hemma heela dagen! Det har varit så himla skönt, vi har bara kollat på TV och snackat skit! det blev ingen väla då ingen av oss orkade, vi har nu dock fixat iordning oss och ska på en inflyttningsförfest hos Max och Stoffe som de hette!

Vid elva går min buss så Mirre skjutsar mig dit, sen ska de vidare och festa! Fan, det är alltid lika tråkigt att åka hem ju! Jaja, imorgon ska jag träffa Madde, Ewe och deras kompisar eller hur det nu var, har inte träffat dem sen Paris i juni (ooooomg, har det gått så lång tid?! O.O)

Önska oss en kul kväll och en säker hemresa inatt för mig! Pussar.


 

Postat av: IDA

Svar: Absolut, det kan vi göra! :) Hör av dig när du har tid imorgon! =) :*

2009-01-25 @ 04:01:21
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0