Trött som ett svin!

Waah, detta är andra dagen mamma väcker mig tidigt, jag har sovit 8 timmar på två nätter! 8'( Men det är bra för jag mååste vända på dygnet, jag börjar ju känna mig trött redan vid 1 på natten nu, framsteeg! Jag har även blivit besatt av Twilight-boken btw! Jag har med mig den ööverallt, på bussen, jobbet osv! Hela min lunchrast satt jag och läste den, I caan't stop! Man blir besatt av boken, haha!

Jag var ju ute igår, det blev faktiskt kul! :D Anna drog hem innan vi gick in på stället då de började ta inträde (min kompis Måns från högstadiet bjöd mig då jag är råpank just nu hah), vi var på Chaplins! Min första gång där och jaa det var ju speciellt.. :P Men vi var ett så stort kompisgäng att det var lugnt! Det var så himla roligt då det var människor från min högskole- och gymnasietid! Flera sjöng karaoke (därbland en 50-60årig gubbe som var där helt själv, det var nåt fel på honom och usch stackarn..) och dansade, en rolig kväll, tack allihopa! =)

Jag fotade inte så mycket under kvällen och jag fotade definitivt inte
alla som var med under kvällen men aja här kommer några stycken:

Min och Annas goda kycklingsallad med quinoa! =)
 

Haha, orkade inte vara seriös!
 

Robert och Jossan körde karaoke!
 

Axel och Astrid! =)
 

Jag och Robert!
 

Gubben som sjöng karaoke, snacka om att döda stämning! Han sjöng låtar
som "Rönnerdahl han skuttar med ett skratt ur sin säng", "oh holy niight"!
 

Thanx guys för en kul kväll! =) Nu ska jag ner och käka frukost, hörs senare! ♥

Postat av: IDA

Var har du köpt den där jackan egentligen? Jag vill ha sån i svart!

2009-01-15 @ 02:10:10
URL: http://iiea.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0