Uppe med tuppen!

Look who's up?! Jag har inte varit uppe såhär tidigt sen.. jaa jag minns nog inte ens när! Och gissa när jag somnade..? klockan 4 imorse!! Jag sitter här som en zombie, jag är totalt medvetslös i skallen! Mamma väckte mig nu (enligt vår deal) för att jag en gång för alla ska vrida tillbaka dygnet, detta funkar inte att jag inte kan somna förrän 4-5 på morgonen! Jag hetsläser Twilight nu också, ååh man blri verkligen helt kär! Det är helt svart och mörkt ute men jag SKA ut på min morgonpromenad, inga ursäkter! Som belöning kan jag läsa Twilight på bussen påväg till jobbet sen! ;)

Jag jobbar till 17.00 sen ska jag ju hem hit med Anna innan vi går ut ikväll! Jag bloggar innan utgång ivf! Pusspuss ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0