Måndag!

Godmorgon folket! =) Jag vaknade klockan nio av att min mobil skrekringde, I'm up! Jag hade missat samtal från jobbet och ringde upp nyss, de ville att jag skulle komma in tidigare till jobbet idag. Jag börjar egentligen 16.30 men ska komma in redan vid 11.30, klart man ställer upp! Nu måste jag bara göra en lunchlåda och slänga i mig lite frukost innan jag ska ta bussen, vi hörs ikväll igen! ♥


Jag satt och kollade igenom gamla bilder och hittade den här sparade msn-konversationen som jag och Lina hade i slutet av november! Jag minns att anledningen till att jag sparade den var för att visa hur övertrötta vi var och aah, ni märker ju genom att läsa konversationen, mehe! Det var bara så kul för (som ni ser) så är det här jag frågar henne om hon vill åka till Hamburg med mig över nyår, som tur var så var hon på! Bilden under är jag och Lina på IndoChine (klubben där vi firade nyår) i Hamburg!
 

 

I miss you, babe!

Postat av: Lina

Saknar dig som fan bby <3<3<33

2009-01-19 @ 17:45:07
URL: http://myspace.com/linaandersson_

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0